Klacht: Foutief adres

op 08 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou donderdag 4 juli een pakketje krijgen, staat er ineens dat mijn adresgegevens niet kloppen en dat mijn pakket wordt terug gestuurd naar de verzender. Adres gegevens kloppen gewoon. Wat een bullshit… morgen bellen naar Charlie temple hoe we dit gaan oplossen. Wat een gedoe!!!

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger naar het goede adres gaat die op zijn lijst staat...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juli 2019 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat het pakket niet bij u is afgeleverd! Uw adresgegevens komen inderdaad overeen met de gegevens op het pakket. Dit is een fout van de bezorger geweest.

Ik adviseer u om dit inderdaad te melden bij uw verzender en een nieuwe verzendpoging af te spreken. Charlie Temple kan dit verder met ons opnemen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Amynaomi