Klacht: Foutenfestijn xtra@home

op 29 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een boxspring besteld via otto.nl. Deze zou geleverd worden de 23e (08) tussen 11:30 en 14:30. Na die for tijd gewacht te hebben werd mij rond 14:15 gemeld dat de levering niet gelukt was en dat ik een nieuwe afspraak moest inplannen. Vreemd. Na contact opgenomen te hebben met xtra@home kwam ik erachter dat de chauffeur mijn adres niet kon vinden (in een nieuwbouwwijk waar aangegeven staat dat GPS geen zin heeft) en daarom maar besloot dat het allemaal te moeilijk was en door ging naar zijn volgende levering. Zonder ook maar de moeite te nemen contact met mij op te nemen. Direct gebeld naar PostNL maar de chauffeur was te beroerd om nog moeite te stoppen in het leveren van mijn bed en had geen tijd meer in zijn schema. Uiteraard geen oplossing van de kant van PostNL. Wel gevraagd of het bed dan voor 10:00 de volgende dag bezorgd kon worden. De volgende dag kreeg ik een sms dat de levering toch plaats zou nemen tussen 11-14:00. Niet helemaal wat we afgesproken hadden. Ik nam opnieuw contact op met PostNL rond 10en om erachter te komen dat daadwerkelijk zoveel schade aan mijn boxspring was veroorzaakt tijdens het inladen dat deze niet meer leverbaar zou zijn en dat ik maar contact op moest nemen met de verkoper. Dankuwel PostNL, ik moet binnen een week een nieuwe boxspring zien te regelen om mij verhuizing rond te krijgen voor 1 sept. De incomptencie van uw chauffeurs is mij overduidelijk.

Competente logistieke medewerkers zou een mooi begin zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 augustus 2017 om 12:26 geantwoord

Geachte heer van den Boogaard,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan de afgelopen week behoorlijk wat problemen te hebben gehad met onze Extra@Home afdeling. Zo kon de chauffeur uw adres niet vinden en werd het pakket de volgende dag terug gestuurd, omdat deze beschadigd zou zijn. Ik kan me voorstellen dat dit niet zo'n goede indruk op u heeft achtergelaten en wil u hiervoor dan ook allereerst mijn oprechte excuses aanbieden.

Graag had ik u hiermee verder geholpen, maar op dit moment staat u in contact met de klantenservice voor reguliere pakketjes. Onze Extra@Home afdeling heeft een aparte klantenservice voor vragen en klachten. Zij zijn te bereiken via 088-2363764, of u kunt terecht op de website https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 29 augustus 2017 om 12:42 geantwoord

Erg makkelijk opgelost, zo'n standaard bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door Robertvdb92