Klacht: Foute tojden

op 15 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ons pakket is 2x achter elkaar (in 2 dagen) op de verkeerde tijd aangeboden dan ons is gemeld. Ik had vrij genomen hiervoor toen bleek dat de bezorger allang geweest was, heel vervelend, en dan nog 2x ook!

Als ons word vermeld dat het tussen 2 en 4 uur komt, kom dan ook om die tijd en niet heel veel eerder.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 augustus 2016 om 13:36 geantwoord

Geachte mevrouw Loose,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger het tijdsvak niet heeft gehaald. Ik begrijp dat dit niet handig is voor u, mijn excuses hiervoor.

Altijd erg jammer als de bezorger het tijdsvak niet haalt. Het is zo dat het tijdsvak een indicatie is en geen garantie. De indicatie wordt meestal wel gehaald, maar kan soms afwijken door omstandigheden zoals drukte, een routewijziging of de bezorger kan soms een hele nieuwe wijk erbij krijgen. De indicatie is een gemiddelde van aflevertijden uit het verleden, maar door dit soort dingen, kan dit gemiddelde soms niet meer kloppen. Als het regelmatig afwijkt, wordt de indicatie automatisch herberekend.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jessie776