Klacht: Foute postbezorging

op 10 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb nu 3x brieven gehad die niet voor mij bestemd waren.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als de post goed bezorgd wordt. En mag ook hopen dat mijn post niet bij een ander op de deurmat beland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kraets - van der Steen, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u post heeft ontvangen die bestemd was voor een ander adres. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is, en dat u zich afvraagt of het omgekeerde ook gebeurt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik wil uw klacht graag doorgeven, zodat dit met de verantwoordelijke bezorger besproken wordt. Wilt u mij daarvoor wat meer informatie geven? Op welke datum deed dit probleem zich voor het laatst voor? Op welke adres is het poststuk toen bezorgd, en waar had deze bezorgd moeten worden? Kunt u tenslotte nog aangeven wie de afzender is? Ik zie uw antwoord graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Desireekraets@gmail

3 maanden geleden - L.s., De laatste keer was op 27 juli 2017 Het is bezorgd op saladijnpad 1 Rotterdam en moest bezorgd worden op Brandaanstraat 65 Rotterdam De brief was afkomstig van de gemeentelijke belastingen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kraets - van der Steen, Hartelijk bedankt voor uw reactie. PostNL is echter niet meer de enige bezorger in Nederland en post van deze afzender wordt regelmatig ook afgeleverd door een andere bezorgdienst. Heeft u nog de mogelijkheid om te controleren of er een oranje streepjescode op de envelop vermeld stond of de melding PostNL Port betaald? Ik zie uw bericht nog graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Desireekraets@gmail

3 maanden geleden - Nou er stond duidelijk PostNL op. Waarom zou ik anders de klacht bij jullie deponeren!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kraets - van der Steen,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik kan me voorstellen dat u het erg vervelend vindt regelmatig poststukken voor andere adressen te ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken, graag reageer ik op uw bericht.

Uw melding heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij zal de betreffende medewerkers aanspreken en maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat de aflevering van de post op uw adres zal verbeteren. De leidinggevende handelt dit verder af en zal indien nodig passende maatregelen nemen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Desireekraets@gmail