Klacht: foute niet thuis code?

op 29 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

code ingevuld van kaartje u was niet thuis
postcode ingevuld
reactie postnl heeft het pakje nog niet terwijl het AANGEBODEN is en ik niet thuis was

afleveren of goede code vermelden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Kreffer, Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over een pakket dat u verwacht. Ik heb helaas ook geen informatie kunnen vinden op de KGcode. Heeft u het pakket inmiddels ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u de barcode opvragen bij de afzender. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Kreffer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 13:45 geantwoord

Geachte heer Kreffer,

Alle klachten die gemeld zijn door jan kreffer