Klacht: foute interface voor aanmelding aktie en registratie telefoontoestel/misleiding

op 31 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Het antwoord op mijn email aan Samsung over het niet werkende protocol voor de aktie van 20 euro teruggave bij aankoop van genoemd toestel, is ver onder de maat en ronduit beledigend. ik doe mijn best uitgebreid uit te leggen dat het mij niet lukt om op hun webpagina;s de nodige handelingen te verrichten en ik krijg een robotachtig niet terzake doende antwoord terug, waaruit blijkt dat men mijn email niet gelezen heeft,

De aktie voor 20 euro teruggave werkt totaal niet, want men heeft barrierres opgeworpen door middel van een onduidelijke interface die bovendien niet werkt. Als je probeert een account aan te maken en je drukt op enter krijg je een pagina waarop helemaal niets gebeurt en waardoor je dus niet verder kan. Ik kan bovendien mijn toesteltype niet aanklikken en mijn naam kan niet volledig op het formulier. Het lukt ook niet om een wachtwoord aan te maken terwijl men daar wel om vraagt. Ik ben werkejljk heel boos dat men deze webpagina’s met niet functionerende interfaces op een dergelijke manier durft te maken om vervolgens klachten van clienten niet serieus te nemen door opnieuw naar de niet werkende website te verwijzen of naar een duur servicetelefoonnummer. Ik vind dit een teken van minachting!

Ik wil dat er inhoudelijk wordt ingegaan op hetgeen ik als probleem meld en dat men het probleem uiteraard oplost.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Sweetie12, Wij betreuren uw ontevredenheid over onze website. Wij zijn op dit moment echter niet op de hoogte van storingen. Graag horen wij van u van welke versie en van welke web-browser u gebruik maakt. Tevens horen wij graag van u of u de memory cache van de web-browser al heeft geleegd. Mogelijk is de storing die u ervaart hieraan gerelateerd. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 28 november 2011 om 15:31 geantwoord

Wij hebbeng een reactie meer ontvangen van de klant. Indien de storing niet is opgelost, horen wij dit graag op www.samsungworld.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Sweetie12