Klacht: foute informatie bij afwijzing

op 07 maart 2017 over ONVZ in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Declaratie wordt geweigerd ‘want deze kosten worden niet vergoed’
navraag leert dat de reden van weigering het onleesbaar is van de gescande declaratie. Waarom staat dat dan niet in de reden van afwijzing?
Vervolgens moet ik het online corrigeren, maar dat kan helemaal niet. dus weer opnieuw indienen

Gewenste Oplossing:

1) aanpassing van 'standaard' afwijzing, meldt gewoon de echte reden
2) correctie van het systeem mijnonvz, want ik kan niet doen wat me wordt geadviseerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ONVZ over deze klacht.

Bericht van ONVZ

5 dagen geleden - Op 13 maart 2017 hebben wij contact opgenomen met onze verzekerde. Het probleem is bij ons bekend, wij werken aan een oplossing. Inmiddels ontvingen wij een nota die wel goed leesbaar is en deze is in behandeling genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marchien71