Klacht: Foute informatie!

op 26 juli 2017 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik ben bij de big bazar in almere stad geweest om Umbro onderbroeken te kopen voor mijn vriend. Ik wist zelf niet goed welke maat hij had dus dacht ik dat het slim was om er meerdere te kopen. ik had toen een blond meisje aangesproken en gevraagd of er een mogelijkheid is deze te ruilen als ze niet zouden passen. ze had mij verteld dat dit inderdaad mogelijk is zolang ik het bonnetje maar goed bewaarde. nu kom ik een paar dagen later terug omdat mijn vriend niet alle onderbroeken goed past en word mij verteld door een jongen dat het niet mogelijk is onderbroeken te ruilen of terugtebrengen. mij is dus verkeerde informatie gegeven!!! deze jongen zei dat hij het erg vervelend vond en sprak van een misverstand en bood wel heel lief allemaal zijn excuses aan maar ik zit hier nu met 3 paar dure onderbroeken waar ik niets mee kan!

als ik mijn geld terug krijg en dat meisje goed opgeleid wordt

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Big Bazar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Big Bazar

Heeft op 28 juli 2017 om 13:23 geantwoord

Beste Johanna,

Wat vervelend dat dit zo is gelopen. Ik heb contact gehad met mijn collega's in Almere en zij bieden hier hun excuses voor aan. Wij willen bij hoge uitzondering je aanbieden ze alsnog terug te komen brengen. Ik begrijp dat dat misschien niet mogelijk is omdat je in Luxemburg woont maar mocht je het ondergoed in Nederland hebben achtergelaten mag ook een familielid dit voor jou doen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Alle klachten die gemeld zijn door Boadice