Klacht: foute datum op vliegticket waardoor vlucht is gemist

op 17 september 2016 over Veuling in de categorie Vliegmaatschappij

Onderstaande klacht heb ik op 27 aug. naar Veuling gestuurd. ik heb echter nog steeds geen antwoord ontvangen.

Goedemiddag,

Wij hadden een Vueling vlucht geboekt met Reserveringcode GBCZ5Q. vluchtnummer VY8337

Vertrekdatum Maandag 22 augustus om 19:50 uur.

Echter op Rotterdam airport aangekomen stond onze vlucht niet op het bord.

Na enige navraag bleek de vlucht VY8337 op zondag 21 augustus te zijn vertrokken.

Ik heb direct via telefoonnummer 0900 7770005 met en medewerker van Vueling gebeld.

Deze bevestigde dat vlucht VY8337 op zondag 21 augustus was vertrokken en er geen mogelijkheid was om binnen 24 uur met een andere Vuelingvlucht naar Barcelona te reizen. Enige oplossing was dat ik een enkele reis bij een andere maatschappij ging boeken. Uw medewerker heeft bevestigd dat als ik kan bewijzen dat er op mijn boeking een verkeerde vertrekdatum staat ik de geleden schade van Vueling terug krijg. Onder deze toezegging hebben wij direct op Rotterdam airpot twee vliegtickets voor de volgende ochtend gekocht.

Hieronder een overzicht van de door ons extra gemaakte kosten / schade:

2x vliegticket enkele reis Barcelona € 186,00

TOTAAL kosten, geleden schade € 815,00

Ik ben tevreden als ik : 2x vliegticket enkele reis Barcelona € 186,00

Annulering hotelkamer maandag 21 aug. € 90,00
Dus als ik €276,00 terug krijg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veuling

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veuling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anja venekamp