Klacht: Foute brief..

op 16 oktober 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik ben door de firma Vesting Finance nu diverse keren benaderd, schriftelijk, of ik ervoor wil zorgdragen mijn achterstallige betalingen te voldoen en met spoed. Ook wordt er in deze brief met klem op een betalingsregeling aan gedrongen. Er is echter één klein dingetje dat niet lekker is. Op dit adres woont geen meneer of mevrouw A.van Oldenbarneveld die een dossier met nummer 15067617 heeft bij de firma Vesting Finance. Ik heb gebeld en deze firma dit verteld en toch blijven de brieven komen. Ik vind dit irritant en maakt mij ook erg boos dat ik steeds met de finaciele problemen van iemand anders wordt geconfronteerd, iemand die ik niet ken, nooit van gehoord heb of ooit gezien heb. Ik wil dat Vesting Finance onmiddellijk stopt met mij steeds weer lastig te vallen. Op mijn adres sta ik alleen ingeschreven volgens het gemeentelijke bevolkings register en dat heb ik gecontroleerd. Ik heb geen zin om een deurwaarder voor mijn neus te krijgen en die mijn tijd te moeten geven om alles nog eens uit te leggen. Vesting Finance val mij niet meer lastig!

Ik ben tevreden met een excuus brief en niet langer lastig gevallen te worden door dit bedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 20 oktober 2016 om 18:02 geantwoord

Heeft op 20 oktober 2016 om 19:54 geantwoord

Dit is een halve oplossing. Ik heb duidelijk gevraagd om een excuus brief, zo'n velletje papier waar het logo van het bedrijf op staat en een vermelding van schuld aan een ernstige fout en het op stang jagen van mensen, een mea culpa dus. Zolang ik die brief niet in mijn brieven bus vind is deze klacht nog steeds actief. Om even een opmerking te plaatsen is veel te gemakkelijk. Vesting Finance moet weten wat zij mensen aandoen met dergelijke \"fouten\". De klacht is dus nog niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Dienaar