Klacht: Foute bezorging

op 21 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woon al ruim 2 jaar aan Gerardussraat 9 Berkel Enschot
Steeds ontvang ik post van Gerardusplein 9 of Donatusstraat 9
Vaak leuke post die ik dan ook af geef wat ik altijd doe maar zijn soms ook brieven met een ander aspect zoals ziekenhuis of andere instanties

Gewenste Oplossing:

Als we dit oplossen
Is de laatste weel al 2 keer verkeerd besteld Gerardusplein 9 omtrent zh en vandaag Donatusstraat 9 met een game
Zh fout hoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Stakenburg,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u vaak brieven ontvangt van personen op een andere straat.

Het is zeker niet de bedoeling dat u verkeerde post ontvangt. Daarom heb ik voor u een melding uitgezet en zal dit met de postbode besproken worden. Dit zal intern worden opgepakt en daarom ontvangt u hier geen reactie meer op.

Ik verwacht dat het in de toekomst gewoon weer goed zal gaan. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick19731