Klacht: foute bezorging

op 06 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag de post van huisnummer 4 ontvangen, heb ik daar bezorgd, als onze post op nummer 3 wordt bezorgd is onze buurman gewoon deze te verbranden. Bij andere diensten hebben we geen problemen die bezorgen op het goede adres bij post NL regelmatig andere bezorgers dus problemen

Gewenste Oplossing:

Als post op juiste adres bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 september 2016 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Schermers,

Uit uw bericht begrijp ik dat u geregeld post ontvangt van de buren op nummer 4. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak!

Aan de hand van uw adresgegevens zie ik dat u via onze klantenservice reeds een klacht hierover hebt doorgegeven. De postbezorger zal extra aandacht besteden aan het juist bezorgen van uw post zodat de bezorging in het vervolg beter zal gaan.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door zoveelste ontevreden klanten erg hoor