Klacht: Foute bank levering

op 19 juli 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn dochter had vandaag met de verkoper gesproken en hij adviseerde na veel contact dat we naar gamma(!?) kunnen om zilver poten te kopen, omdat ze ons niet verder kunnen helpen, dit omdat het niet op de bon was vermeld. De bank kwam automatisch met houten poten, dit werd niet vermeld bij aankoop. Wij hadden specifiek gevraagd om zilveren poten in de showroom toen wij zijn gaan kijken. Op dit mailtje hebben we na lange tijd wachten en veel mailen het bovenstaande advies gekregen. Inmiddels is het gat gerepareerd maar zijn de poten niet vervangen. Deze weigeren zij te vervangen. Dit vind ik niet kunnen.

Beste Decor Wonen,

Ordernummer: AMS-0777

Wij hebben het bankstel inmiddels ontvangen. Het bankstel heeft heel wat beschadigingen en fouten.

Bij de haak waar het bankstel in elkaar is gezet, hebben de monteuren de stof erg beschadigd.

Bij deze haken zaten ook pootjes, deze hebben de monteuren kapot gemaakt, deze hebben wij moeten maken. Hierbij stuur ik een foto in de bijlage.

Ten tweede zijn de poten niet als afgesproken, wij hebben duidelijk aangegeven zilveren poten te willen, dit werd genoteerd, uiteindelijk zijn er houten poten geleverd (zie foto).

Het leer aan de onderkant is niet netjes afgewerkt en heeft veel golven(zie de fotos). Het slaapbank gedeelte is lager dan de lounge(zie de fotos).

Ik vind dit zeer beschamend voor zo’n duur bankstel, dat na zoveel tijd eindelijk bezorgd is.

Ik ben erg ontevreden over het bankstel, en dat deze zo geleverd is.

Ik hoop dat het spoedig opgelost kan worden.

Als de poten vervangen worden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jozsef1