Klacht: foute aflevering

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

voor de tweede keer, een pakje kan niet worden bezorgd, maar het wordt verder gestuurd aan de foute postagentschap. Het pakketje met die nummer 3SLGAT5504998 is gestuurd aan die niet gekoppelde adres Spar Vluggen in Epen. Gekoppeld is die Shell Station in Vaals.

Wanneer dit pakket bij mij wordt bezorgd en dit niet meer gebeurd en die bezorger een aanmaning krijgt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 februari 2018 om 14:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Kollerics,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet naar de juiste afhaallocatie is gestuurd. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice is er een onderzoek voor u opgestart om meer duidelijkheid over uw zending te krijgen met het verzoek om deze alsnog naar de juiste afhaallocatie te sturen. Binnen 7 werkdagen zal er contact met u opgenomen worden vanuit de betreffende afdeling voor een update, tot die tijd wil ik u graag verzoeken om dit af te wachten.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 19 februari 2018 om 15:01 geantwoord

Het was toegezegd dat dit pakket bij mij wordt bezorgd maar het is aan de afzender terug gestuurd. En dat als het aan een niet aan de postcode gekoppelde postagentschap is verstuurd, inmiddels de tweede keer!

Alle klachten die gemeld zijn door gkollerics