Klacht: Fout van Neckermann wordt omgezet naar “helaas overboekt”

op 26 oktober 2011 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nog voor het uitkomen van de gidsen aangaande de herfstvakantie 2011 hebben wij de accommodatie geboekt (vroegboek actie)aangezien wij hier reeds 2x een erg fijn verblijf hebben gehad. Nu (1 week voor vertrek) moeten wij er zelf achterkomen door direct contact met het park, dat onze naam niet voorkomt op de lijst van te ontvangen gasten (man, vrouw 30 weken zwanger, kind van 4.5j en kind van 3j). Het vervelende is dat wij tegen het advies in van D-reizen/Neckermann toch zelf contact hebben gehad, aangezien wij op enkele simpele vragen geen concreet antwoord kregen (het komt echt goed, vertrouw ons maar).

Conclusie is dat door het zelf nabellen van de accommodatie het duidelijk werd dat wij niet zijn aangemeld door Neckermann bij de accommodatie. Wij hebben expliciet deze accommodatie gekozen, aangezien het een veilige omgeving is, rustig is, dicht bij de winkels is, een verwarmd zwembad heeft, een speeltuin heeft.

De klacht is dat wij nu worden ‘bestempeld’ als overboekt, terwijl Neckermann gewoon zijn werk had moeten doen. Door de fout van Neckermann, wordt dit nu over onze rug opgelost door zogenaamde ‘upgrades’. Dit is mijn schoonzus helaas dit voorjaar ook overkomen bij dit park en er was echt geen sprake van een ‘upgrade’. Een bon van 75 euro moest blijkbaar alles doen vergeten………..

Wat mij betreft doet Neckemann hetgeen ze hadden moeten doen, namelijk ons behandelen als de mensen die als eerste hebben geboekt. Heel vervelend, maar laat ze svp de mensen die als laatst hebben geboekt, als 'overboekt' behandelen en niet de mensen die netjes de dagen hebben geteld totdat de dag aanbrak waarop boekingen mogelijk was.

Een alternatieve/andere locatie is voor ons geen optie, net als de 'uitwijk' locatie van het park zelf geen optie is. Hopelijk neemt Neckermann hun verantwoordelijkheid en lossen ze dit op een gepaste wijze op. U kunt zich vast voorstellen wat dit met een zwangere vrouw doet, die erg uitkijkt naar deze vakantie vlakvoor een toch wel 'drukke' periode en dit 1 week van te voren te horen krijgt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 04 oktober 2012 om 10:09 geantwoord

Op klachten, geplaatst voor 1 juni 2012 kunnen wij helaas niet meer ingaan daar ons de diverse informatie ontbreekt en deze niet meer volledig is te achterhalen zonder een compleet overzicht te kunnen maken. Genoemde klachten zullen wij desondanks in de opgeloste fase zetten.
Op klachten, geplaatst op of na 1 juni 2012 zullen wij, na dit gemeld te hebben aan betreffende consument, via de gebruikelijke procedure reageren. De melding op deze site wordt ook dan in de opgeloste fase gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door Joostnoteboom