Klacht: Fout toegegeven maar weigeren die op te lossen

op 18 mei 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over de geboden oplossing bij mijn klacht dat ik 4 km. moet fietsen om mijn pakket af te halen.

Post.nl weet mijn postcode niet en die van het afhaalpunt ook niet, hoe kunnen ze dan zeggen dat het pakket naar de afhaallocatie is gebracht die is gekoppeld aan mijn postcode. Ik weet wel zeker dat dit niet zo is. Zaterdag moest ik alweer bellen omdat er voor de derde keer die week iets fout ging met de bezorging. Ik toen gevraagd hoe het zat met deze klacht, er is toen gezegd dat de zending niet naar deze locatie had mogen gaan en dat de chauffeur erop is aangesproken. Er is dus toegegeven dat er een fout is gemaakt dan hoor je die ook op te lossen. Ik zou maandag gebeld worden maar niets meer gehoord.

Gewenste Oplossing:

Pakket naar afhaallocatie in de buurt brengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte meneermevrouw Jansen, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat uw zending niet bij de juiste afhaallocatie terecht is gekomen. Het klopt dat uw zending naar de afhaallocatie wordt gebracht die gekoppeld staat aan uw postcode, op het moment dat u niet in de gelegenheid bent de zending aan te nemen. Om te kunnen bepalen of de zending naar de juiste locatie is gebracht, zou ik graag de barcode willen bekijken. Zou je ons deze kunnen toesturen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Monique Jansen

2 weken geleden - De barcode van deze zending is . Ik heb vanmorgen nog met jullie klantenservice gebeld om de vragen wat de afhaallocatie is die is gekoppeld aan mijn postcode en dat is De Plus, een supermarkt die 100 meter verderop zit. Deze mevrouw zou een taak aanmaken om er voor te zorgen dat dit pakket naar De Plus wordt gebracht. Het zou fijn zijn als jullie willen nakijken of dit ook echt gebeurd. Met vriendelijke groet, Monique Jansen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 mei 2018 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb in mijn systeem gekeken of er inderdaad een afhaalopdracht bekend was voor uw pakket. Helaas heeft de medewerker dit niet op de juiste manier uitgezet, waardoor uw pakket niet tijdig is afgehaald en naar de juiste afhaallocatie is gebracht. Vandaag is het de 14e dag dat uw pakket op deze locatie ligt en zal vandaag retour gaan naar de afzender. Ik heb zojuist geprobeerd om contact op te nemen met deze PostNL locatie, maar helaas is dit niet gelukt, waardoor ik er niet voor kan zorgen dat uw pakket langer wordt vastgehouden en alsnog naar de andere locatie wordt gebracht. Mijn excuses daarvoor.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 18 mei 2018 om 09:41 geantwoord

Ik heb op 9 mei het trackingnr. hier al neer gezet als daar direct op was gereageerd was er nog tijd genoeg geweest om het naar de juiste locatie te brengen. Contact opnemen met de klantenservice blijkt ook weinig nut te hebben, ze doen niets, ik heb wel 4x gebeld en er is niets opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Jansen