Klacht: Fout op het sorteercentrum

op 19 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling gedaan bij de BCC. Pakket zou binnen 24 uur bezorgt worden. Dag erna niets in de track en trace. Gebeld, nee we hebben nog niets. Gebeld met de BCC en pakket was wel aangeboden bij de DHL. Gisteren zou het dan alsnog bezorgd worden. Maar nee hoor. Fout op het sorteercentrum. Bij het verkeerde sorteercentrum afgeleverd. oplossing duurt 48 uur! Hoe kan het zijn dat als iets normaal binnen 24 uur bezorgd wordt, nu 48 uur moet duren voordat het opnieuw verwerkt wordt! Terwijl het al bij DHL ligt. Houd de Track en Trace maar in de gaten. Hier staat nog steeds dat mijn pakket gisteren tussen 14.00 -18.00 uur bezorgd wordt!

Als ik mijn pakket ontvang!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 juni 2017 om 14:51 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas is uw pakket door een sorteerfout op een verkeerd uitlever depot terecht gekomen, waardoor deze vertraging heeft opgelopen. Op dit moment werken wij er hard aan om dit probleem op te lossen, zodat uw zending zo snel mogelijk alsnog bij u geleverd kan worden. Mijn verwachting is dat dit pakket morgen bij u aangeboden zal worden, maar houdt voor de zekerheid de track en trace pagina hiervoor in de gaten. Daar zal een nieuw verwacht bezorgmoment aangegeven worden zodra uw pakket op het juiste depot is aangekomen.

Hartelijke groet,

Tom