Klacht: Fout geven ze toe, maar komen niet met een oplossing.

op 25 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

GGN heeft in een zaak verzuimd tijdig het stuitingsexploot te betekenen, daardoor is de post nu niet meer te incasseren en is mijn client gedupeerd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer GGN met een passende oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 08 augustus 2016 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

De klager heeft een officiële klacht ingediend bij de Kamer van Gerechtsdeurwaarders.
GGN Mastering Credit mag en kan de klacht daardoor niet via klacht.nl in behandeling nemen.
Wij hebben uw klacht hierdoor op klacht.nl afgemeld en als opgelost genoteerd.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Crijn Janssen