Klacht: fout gaan met de leveringen van DHL

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

elke keer als er een levering komt van de DHL gaat het mis de bezorgen komen niet terwijl ze zeggen dat ze geweest zijn en de codes op de kaartjes doen het niet met als gevolg dat het pakketje retour afzender gaat.

Gewenste Oplossing:

nu ik voor alle verdere gevolg gaat opdraaien omdat het gewoon niet werkt zie ik graag een oplossing / tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan ontevreden te zijn over het bezorgen via DHL Parcel. Dat is natuurlijk erg spijtig om te horen. Graag kijk ik met u mee naar de zendingen waarbij het fout is gegaan, kunt u wellicht wat traceercodes sturen waarbij dit het geval. Daarnaast wil ik u adviseren om uw klacht ook bij de verzender van het pakket neer te leggen. Dit is namelijk de directe opdrachtgever van DHL en kan dit eventueel laten onderzoeken. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door tamaar_tje