Klacht: Fout door seats and sofas wordt niet goed opgelost

op 14 juni 2021 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 5 maart een bank gekocht bij seats and sofas Heerlen, deze bank was in de juiste hoek meteen klaar om mee te nemen.. eenmaal thuis blijkt toch de verkeerde hoek te zijn mee gegeven aan ons. Terug in de winkel was de bank niet meer op voorraad en moest deze besteld worden. Aangegeven dat we geen bank wilden bestellen I.v.m wachttijden en liever ons geld terug wilden. Dit was niet mogelijk zeiden ze terwijl dit nergens staat aangegeven. Een compromis gesloten en de bank met een spoed bestelling geplaatst, de bank zou uiterlijk 8 weken duren. Nu 10 juni nog steeds geen bank. Geen communicatie vanuit jullie! Alles zelf moeten bellen en de bank is al 3x vertraagd zonder reden…. geen vergoeding of niks mogen ontvangen van jullie en de manager heerlen is maar niet te bereiken.

Gewenste Oplossing:

Ik wens een vergoeding of mijn geld terug en fatsoenlijke communicatie van de seats and sofas.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

1 maand geleden - Beste mevrouw Hausmann, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij lossen dit graag met u op. Via het contactformulier komt u in contact met ons; https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Wij helpen u vanuit daar graag verder. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 14 juni 2021 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hausmann,

Van mijn collega, heb ik inmiddels begrepen, dat u tot een passende oplossing bent gekomen.
Er zijn duidelijke afspraken met u gemaakt omtrent de levering van uw bankstel, waar u mee akkoord kon gaan.

We zijn blij, dat we samen tot een overeenstemming naar tevredenheid hebben kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Team aftersales

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvana Hausmann