Klacht: Fout

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een Ps4 besteld die zou 22-12-17 bezorgd worden tussen 14:00/18:00 maar dat gebeurde niet toen ik contact nam met DHL zeiden ze dat het de volgende dag geleverd zou worden dat gebeurde ook niet maar er stond wel op de site dat het geleverd is, ik dacht dat het bij de buren geleverd zou zijn maar nee dat is ook niet het geval. Ik weet niet wat ik moet doen om mijn pakket te krijgen…

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket thuis bezorgd zou krijgen zo snel mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending op 27 december geleverd. Indien u dit niet heeft ontvangen wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen ons als opdrachtgever van DHL vragen om dit verder voor u na te kijken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Eltaf030