Klacht: fotoservice/fotoboeken ophalen

op 29 oktober 2011 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vandaag ging ik mijn bestelde fotoboeken ophalen, nadat ik op 24 okt een mail heb ontvangen dat ik deze boeken na 3 werkdagen kan ophalen, ik ben dus niet te vroeg op de 29ste. Na een lange rij te hebben staan wachten ben ik dan eindelijk aan de beurt bij de klantenservice. Hier wordt na mijn vraag over mijn boeken ophalen( ik heb het vereiste nummer en mijn naam gegeven) even snel gekeken en dan krijg ik te horen dat ik volgende week dinsdag 1 december opnieuw kan vragen of mijn boeken er wel zijn. Nu kan het meisje ze niet vinden! Aangezien dit niet de eerste keer is dat ik langer dan de gestelde 3 dagen moet wachten op mijn bestelling, en ik daar deze keer rekening mee heb gehouden,en 4a5 dagen heb aangehouden en ook omdat ik volgende week niet kan naar de Hema. Baal ik hier zo erg van, ik heb geen zin om die boeken nog optehalen zal in het vervolg een andere winkel voor mijn foto’s zoeken. Zeker wanneer ik hier niet wordt geholpen om mij weer tevreden te krijgen.

Stuur deze boeken mij zo snel mogelijk toe, laat weten of dit ook gaat gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door Mineke van der Steen-Huisman