Klacht: Foto’s zoek

op 03 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo tijd gelden schoolfoto’s besteld ze zijn bij het bedrijf dezelfde week nog verstuurd maar tot op heden nog geen Foto’s binnen
Ik wil gewoon mijn foto’s en niet dat ze bij een een of andere gek terecht gekomen zijn

Gewenste Oplossing:

Dat de foto's terug gevonden worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kuiper- Nammensma, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u de bestelde schoolfoto’s tot op heden nog niet hebt ontvangen. Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Zou ik ter controle mogen weten of de afzender aangeeft de zending met PostNL verstuurd te hebben? Als dit het geval is, ontvang ik graag de volgende informatie van u: • Is de zending met een track&trace (3S-code) code verstuurd? • Wat zijn de adres- en contactgegevens van de afzender? • Wanneer verwachtte u de zending binnen te krijgen? • Waar heeft de afzender de zending gepost? Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kuiper- Nammensma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juni 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kuiper - Nammensma,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke Kuiper