Mijn Klacht:
Beste,
Ik had speciaal contact opgenomen met de klantendienst omdat er bij de bestelling iets was misgegaan. De bestelling moest naar een ANDER adres. Ik kreeg bevestiging van de wijziging – en TOCH is het naar mijn adres gekomen…
Het juiste adres: Vandervoort Isabelle
Rubenslaan 24A
2520 Broechem-Ranst
en het kwam naar MIJN adres:
Myriam Dings
Nisramont 45B
6983 Ortho ( La Roche-en-Ardenne)
Dat ligt zowat 200km van hier…Ik had nochtans met de klantendienst gebeld én ik had een mail gehad met het JUISTE leveringsadres…
Heel spijtig…
Ik heb geprobeerd de klacht te melden, maar vind enkel mailadressen warop niet kan geantwoord worden…
Mvg,
Myriam Dings
Gewenste Oplossing:
Ik weet niet wat er kan!
Willen zij het produkt opnieuw maken en naar het juiste adres sturen?
Of betalen ze mij de verzendkosten terug - want nu moet ik zelf het produkt opsturen. Het juiste adres ligt zowat 200km van het onze, ik kan het niet even brengen...