Klacht: geleverd op foutief adres

Myriam Dings op 16 januari 2024 over Fotoproducten.nl in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik had speciaal contact opgenomen met de klantendienst omdat er bij de bestelling iets was misgegaan. De bestelling moest naar een ANDER adres. Ik kreeg bevestiging van de wijziging – en TOCH is het naar mijn adres gekomen…
Het juiste adres: Vandervoort Isabelle
Rubenslaan 24A
2520 Broechem-Ranst

en het kwam naar MIJN adres:
Myriam Dings
Nisramont 45B
6983 Ortho ( La Roche-en-Ardenne)

Dat ligt zowat 200km van hier…Ik had nochtans met de klantendienst gebeld én ik had een mail gehad met het JUISTE leveringsadres…
Heel spijtig…

Ik heb geprobeerd de klacht te melden, maar vind enkel mailadressen warop niet kan geantwoord worden…

Mvg,
Myriam Dings

Gewenste Oplossing:

Ik weet niet wat er kan!
Willen zij het produkt opnieuw maken en naar het juiste adres sturen?
Of betalen ze mij de verzendkosten terug - want nu moet ik zelf het produkt opsturen. Het juiste adres ligt zowat 200km van het onze, ik kan het niet even brengen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fotoproducten.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fotoproducten.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Myriam Dings