Klacht: Fotoboek doorgeduwd, lelijke vouw in alle foto’s

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik bestelde een fotoboek als verjaardagscadeautje voor een vriendin. De desbetreffende webshop heeft het echt top verpakt.. echter vond ik het pakketje in mijn brievenbus. Terwijl dat er helemaal niet inpaste. Het stak ook nog steeds uit. Het pakketje was helemaal gescheurd en er zat een grote knik in. Het fotoboek erui gehaald.m en natuurlijk, ook daar zitten de knikken in. Een knik in je foto’s, je kunt je voorstellen. Hartstikke lelijk! En zoiets opnieuw bestellen gaat niet zo 123. T is geen pakketje van €1 wat hier kapot wordt gemaakt.

Post NL geeft als antwoord; de teamleidster gaat met de bezorger praten, zodat het niet nog eens gebeurt. Hoe maakt dat mijn foto’s weer heel? Niet toch? Het enige watt ze nog toevoegen is dat de webshop alle pakketten dan maar met verzekering moet verzenden. Met andere woorden.. doe je dat niet, dan sloopt post nl het gewoon.

Het was echt heel heel goed verpakt en iedereen kan zo zien dat het niet past in onze brievenbus (zo’n kastje). Laat de bezorger het dan maar betalen, die is toch fout.

Een beschadiging tijdens de busrit vind ik ook iets heel anders dan dit. Dit had nooit moeten gebeuren.

Foto toevoegen lukt niet via mobiel.. kan ik mailen ?

Ik wil graag dat post nl het pakketje vergoed. Of mij in ieder geval tegemoet komt. Hun bezorger doet iets belachelijks, wordt daar niet echt voor gestraft op deze manier en ik heb er letterlijk niets aan. Dan zou ik t hele album opnieuw moeten maken en bestellen en zou t opnieuw verwerkt moeten worden..en dan? Doet post nl weer zo dom om het er door te duwen? En is mijn held gewoon poef verspilt?

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 juli 2017 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw Sleijpen,

In de eerste plaats vriendelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor onze late reactie. In uw bericht geef u aan een brievenbuspakket te hebben ontvangen, welke dusdanig door de brievenbus is gedrukt dat uw fotoalbum behoorlijk beschadigd is geraakt. Ik kan mij indenken dat u hier verbolgen over bent en hier graag een passende oplossing voor ziet. Allereerst mijn oprechte excuses hiervoor.

Echter omdat uw pakket onverzekerd is verstuurd kan ik wat betreft restitutie niets voor u betekenen. Dit kunnen we namelijk enkel wanneer een brief/pakket aangetekend is verstuurd. U mag er wel vanuit gaan dat er passende maatregelen zijn genomen betreffende de bezorgster. Mocht u toch graag restitutie zien voor uw pakket, dan kunt u hierover het beste even contact opnemen met de afzender.

Ik ga er vanuit u voldoende over de situatie te hebben ingelicht. Nogmaals mijn excuses dat het zo gelopen is. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door mrs E