Klacht: fotobehang “de sprookjesboom”

op 17 oktober 2011 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

afgelopen zaterdag kregen we het nieuwe Karweikrantje binnen met een aanbieding van fotobehang “de sprookjesboom”. ik naar karwei breda, maar kreeg daar te horen dat deze reeds was uitverkocht! raar, ik had net de folder binnen. Het kon ook niet meer bijbesteld worden volgens Karwei Breda,. ik bellen naar een andere karwei, die had ook niets meer maar volgens hun info had Karwei Waalijk er nog 3 liggen. Ik bellen naar Karwei Waalwijk tot 5 x toe helemaal over laten gaan niemand neemt daar op. Ik rij van breda naar waalwijk (ze hadden er tenslotte nog 3 liggen) daaraan gekomen kreeg ik te horen, nee helaas die hebben we niet meer, onze baas heeft er 2 verknald door die op te hangen alhier en de derde keer lukte het om die op te hangen bij de info van de aktie in de winkel. verder zijn we er eentje kwijt. en we hebben niets meer! Dat kreeg ik te horen. hoe kan het dat de folder binnenkomt maar alles allang verkocht is, dat personeel bij de infobalie totaal de telefoon niet aanneemt, en dat de voorraad die ik als info meekreeg totaal niet klopt! Belachelijke aktie van KARWEI. Hoe krijg ik nu alsnog dat fotobehang voor mn dochtertje???

Mij alsnog dat fotobehang toe te sturen!

Alle klachten die gemeld zijn door Bredafun