Klacht: Forskolin

op 15 april 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Beste

Ik had bij forskolin, zoals iedereen heeft gedaan…10 dagen proef besteld. Ik heb het pakket ontvangen zelfs niet open gedaan en meteen terug gestuurd omdat ik op het in internet allerlei moeilijkheden las met terug sturen en dergelijke. Ik heb het meteen als retour aangegeven, die was goed bevestigd en hebt het correct terug gestuurd zoals gevraagd. De factuur werd mij toch gestuurd maar vervolgens kreeg ik de e-mail dat mijn factuur gecrediteerd werd. Goed. Gisteren kreeg ik een e-mail, als ik niet binnen de x aantal dagen betaal komen er kosten bij? Kan dit nagekeken worden.

Ordernummer 256802

Ik zou graag willen dat dit meteen in orde gebracht wordt en de factuur ook effectief gedrediteert wordt in het systeem, zodat ik geen aanmaningsbrieven/kosten meer zal krijgen. Ik kan echter niet betalen voor iets wat correct is terug gestuurd en niet is geopend. Bedankt voor de medewerking.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 25 april 2017 om 15:26 geantwoord

Geachte,

Wij hebben uw pakket in goede orde mogen ontvangen en tevens is uw factuur gecrediteerd. Ik heb dit tevens nog nagekeken bij Billink.

Als het goed is heeft u van onze afdeling retouren al een e-mail ontvangen, dat binnen 14 hele dagen uw factuur zal worden geannuleerd.

Wij hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Mtrav