Klacht: Forskolin naturalis besteld http://forskolinnaturals.nl/4/index4.php

op 13 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Bralex blijkt achter de Forkolin webshop te zitten waar ik een gratis proefpakket bestelde voor 10 dagen. Ik ontving twee potjes met te veel pillen voor 10 dagen. Plots kreeg ik een rekening van € 99,91, Ik kon het pakket nog terugsturen maar het werd alleen geaccepteerd als het ongeopend was. Ik moest een RMA code en adress hebben en ontving die op dag 14. Ik vind dit oplichterij. De prijs was 0.00 en als je de order bevestigt zie de 0,00 veranderen en verdwijnen.

Totaal niet het het werk ook niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste Arco de Gier, U wou het pakket retourneren omdat u onze aanbieding verkeerd heeft begrepen. Mijn collega Vincent heeft een uitzondering gemaakt om toch nog een retourzending te accepteren mits de verpakkingen ongeopend zijn. Wij hebben met u afgesproken dat u deze verpakkingen zal retourneren met het retour-nummer 22329. Helaas hebben wij tot heden geen retourzending van u mogen ontvangen. Heeft u het pakket wel gedeponeerd bij een postpunt? Graag zie ik dan een verzendbewijs tegemoet. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht giertje

2 weken geleden - Op het moment van de de order druk ik op "10 dagen gratis testen" knop, De kosten staan op nul (voor mij alleen blijkt). Voordat ik drukte heb ik naar de kosten gezocht die zijn niet te vinden. Maar gratis testen of uitproberen is gratis! Het product ontvangen heb ik het minder dan 10 dagen geprobeerd. Ontving verbaast een rekening van 99,90. Ik heb met Vincent gemailt en gevraagd om een RMA maar toen kwam de eis alleen ongeopend wordt geaccepteerd. Jullie ontwijken het antwoordt op de vraag wat is gratis uitproberen. De algemene voorwaarden van 14 dagen op zich en mogelijkheid retour te zenden is een wettelijke bescherming van impulsief bestellen of tegenvallend product. Hier gaat het op de mogelijkheid iets 10 dagen te testen. Hoe kan ik testen als ik het niet mag openen? Deze verkoopmethode is zo op het randje dat het op bewust oplichting lijkt. Het gratis uitproberen is alleen mogelijk als je er minstens een maand aan vast zit voor de plotselinge kosten van 99,90. Ik kan alleen de rest pillen opsturen en eis mijn geld terug (ivm oplopende kosten onder protest betaald) Helaas heeft een rechtsbijstandverzekering tegenwoordig een minimum belang ingesteld. Alle gedupeerde zouden zich moeten verenigen op Bralex voor de rechter te slepen. Ik wil mijn geld terug incl de kosten en julie krijgen de rest zending terug. Ik heb ook nog mails met Coen uitgewisseld en die heeft schermkopie gestuurd met duidelijk de knop "10 dagen gratis testen". De kosten waren voor mij niet te zien. Vele anderen hebben hetzelfde ervaren met de kosten. Zie opgelicht en andere klachten forums. Bralex zou hun fout moeten erkennen en alle klachten van consumenten moet erkennen en er naar handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door giertje