Klacht: Forskolin gratis proefpakket erg duur

op 23 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

ik zou een gratis proefpakket krijgen ook gekregen van Forskolin Naturals naar 2 weken krijg ik een mail of ik even 100 euro wil betalen er word gezegd dat je het niet meer terug kan sturen.En het gewoon moet betalen stelletje oplichters zijn het Trap er dus nooit in ben ik nu ook achter

oplichters zijn het

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 14 september 2017 om 16:14 geantwoord

Geachte klant,

Allereerst excuses voor deze late reactie.

Wat vervelend dat u onze aanbieding niet goed heeft begrepen, aangezien wel alles heel duidelijk op onze website staat vermeld. Ik zal u uitleggen hoe de \"Test eerst en koop later\" aanbieding werkt. U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen.
Normaal gesproken kunt u afslanksupplementen niet uitproberen omdat het zogenaamde hygiëne artikelen betreffen.

Na 10 dagen testen is de keuze aan u wat te doen:

1) U besluit met de kuur van 30 dagen door te gaan en voldoet de factuur voor de uiterste betaaldatum.

2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen en retourneert het geopende pakket. U dient er overigens wel voor te zorgen dat het pakket uiterlijk op de 14de dag het geopende pakket is gearriveerd bij onze webshop. Uiteraard zullen wij dan de factuur crediteren. Hier staan onze spelregels nog een keer: bijsterveld4080@gmail.com

3) Als het pakket ongeopend is dan geldt de volgende regel; U mag zich binnen 14 dagen herroepen en dan heeft u nog 14 dagen om het pakket te retourneren.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Coen
Forskolin Naturals afdeling klachten