Klacht: Forskolin aanbieding Euro 0 factuur gekregen Euro 99,91

op 14 juni 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Precies zelfde klacht 16-9-2016

Gewenste Oplossing:

annuleren van de rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Beste Betty, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zien dat u ondertussen de betaling voor deze factuur al heeft uitgevoerd. Kunt u aangeven waarom u dit reeds betaald heeft? Tevens hebben wij geen pakket van u retour ontvangen. Als u het pakket binnen 14 dagen retourneert ook zonder opgaaf van reden, zullen wij dit altijd voor u annuleren. Graag horen wij dit dan ook van u, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Vincent

Alle klachten die gemeld zijn door betty50ruud