Klacht: folders niet ontvangen

Peter Bakker 1959 op 15 december 2021 over Spotta in de categorie Reclame

geachte, bij deze wil ik u laten weten dat ik de folders via spotta soms laat, dinsdags of helemaal niet ontvang

folders zondags of maandag bezorgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 16 december 2021 om 15:36 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling.

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding. Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Afdeling Kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Bakker 1959