Klacht: Folders niet ontvangen

op 09 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze week de folders niet ontvangen,ik krijg ze normaal op zondag en het is nu woensdag,ik heb in de buurt nagevraagd en daar zijn ze wel bezorgd

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders wel netjes krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 juni 2021 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wildenbeest,

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Excuses voor het ongemak en een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door jokewildenbeest