Klacht: Folders niet ontvangen

R.M. VAN KOOY op 21 februari 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in een torenflat van 160 woningen met 160 brievenbussen in een vrij toegankelijke van buiten te bereiken hal.
T/m vandaag ZO 21-2-2-12 hebben wij geen folderpakket ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik ze uiterlijk zondagochtend ontvang, maar helemaal tevreden als ik ze op zaterdag ontvang omdat sommige aanbiedingen al op zondag ingaan en vaak al vroeg uitverkocht zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 februari 2021 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Kooy,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers.

Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie.

Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij vanaf woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland.

Uw antwoord zien wij graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door R.M. VAN KOOY