Klacht: folders niet bezorgd

L van Heel op 18 februari 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor de 2e week geen folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

wanneer de folders weer in het weekend bezorgd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 februari 2021 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Heel,

Wij hebben uw herhaalde melding met betrekking tot het niet ontvangen van het folderpakket in goede orde ontvangen.

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres toch niet goed verloopt. Vanzelfsprekend was het voornemen dat u de reclamefolders thuis had moeten ontvangen. Om die reden hebben wij uw melding opnieuw in behandeling genomen:

• De melding wordt doorgegeven aan de afdeling bezorgen. Zij zullen in gesprek gaan met de bezorger van uw wijk en geven hem/haar een officiële waarschuwing.

• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van 14 dagen is hersteld.

• Heeft u na de termijn van 14 dagen nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door L van Heel