Klacht: folders in plastic verpakking

op 27 september 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 oktober 2011 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen. Salaris van de bezorger is ingehouden wegens het niet bezorgen van de folders. We hebben een andere bezorger aangenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arjan-tessa