Klacht: Folders altijd te laat in de bus

Kakkie62 op 21 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

De reclame folders die wij ontvangen komen altijd pas dinsdagavond in de bus, jammer want de aanbiedingen gaan meestal maandag in
Leeuwarden Camminghburen

Graag zaterdag ontvangen of uiterlijk maandag overdag

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 september 2021 om 10:45 geantwoord

Beste mevrouw Molenaar,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten de folder spas op dinsdag te ontvangen.

 Bezorgdagen
Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00u de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.

In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Nog een fijne dag toegewenst.

Met viendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Kakkie62

Heeft op 22 september 2021 om 21:08 geantwoord

De folders online inzien kost heel veel tijd, zeer slechte app, met veel onnodige berichten tussen door

Alle klachten die gemeld zijn door Kakkie62