Klacht: Folders

op 07 juli 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alweer paar weken geen folders gehad

Gewenste Oplossing:

Als de folders elke week bij mij in de bus liggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 juli 2021 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Peijper,

Vervelend om te moeten vernemen dat de bezorging niet correct verloopt.

Wij hebben de melding direct doorgezet naar onze afdeling bezorgen. De melding is opgenomen met de bezorger en wij vertrouwen erop dat er in de toekomst correct bezorgd zal worden.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door AMBER 7