Klacht: Folders

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Stappers, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de betreffende folders met enige regelmaat niet op zaterdag bij u bezorgd worden. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u aan kunnen geven wanneer dit voor het laatst gebeurd is dat de betreffende folders niet op zaterdag bij u bezorgd zijn? Zijn de folders vervolgens nog wel met enige vertraging bij u bezorgd of heeft u ze niet meer ontvangen? Met voldoende informatie kan hier melding van gemaakt worden, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Op die manier kan de kans ook verkleind worden dat dit nogmaals kan gebeuren. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Geen gebruikersnaam08

10 maanden geleden - Bedankt voor uw antwoord, zaterdag 10 februari zijn er geen folders van AH en Deen bezorgd, omdat dit al een paar keer eerder is gebeurd vond ik het noodzakelijk dit aan u te melden. Ook zag ik zaterdag een bezorger van u bij ons in de buurt die weinig folders in de handen had. Ik vermoedde toen al dat er geen folders gebracht zouden worden, dit was juist. Net als de vorige keren zijn de folders ook niet later bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Stappers,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb hiervan een klacht opgemaakt. U zal hier nog een terugkoppeling over ontvangen. Ik hoop dat u spoedig deze folders weer correct zult ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Geen gebruikersnaam08