Klacht: folders

op 01 december 2016 over Spotta in de categorie Reclame

het is reeds 4 weken dat ik geen folders heb ontvangen,en ook dat het pas op dinsdag of woensdag wordt bezorgd.

Als het weer elke week en op tijd wordt bezorgd

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 december 2016 om 15:32 geantwoord

Geachte heer Tower,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Voetje