Klacht: Folders

op 05 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wel post, maar geen (alweer niet) folders van AH en Deen ontvangen.
3e keer in 6 weken.

Gewenste Oplossing:

Als deze folders wel bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Zitvast, Uit uw bericht begrijp ik dat u al een aantal weken geen folders ontvangt. Ik vind het vervelend om te lezen dat deze niet heeft ontvangen van zowel de AH als van Deen. Het is niet mogelijk om deze folders alsnog bij u te bezorgen. Wilt u de folder toch hebben, dan kunt u die ophalen in een van de winkels of bekijken op internet of op Spotta, Bij Spotta vind u het meest complete en actuele folderaanbod van Nederland. Dit kan op http://www.spotta.nl/ of via de speciale Spotta app voor op uw smartphone. Om een juiste melding uit te kunnen zetten voor deze situatie, kunt u aangeven op welke dag u normaal deze folders ontvangt en per wanneer u deze niet meer binnenkrijgt? En heeft u hier ook al eerder een melding van gemaakt bij ons? Ik zorg ervoor dat we uitzoeken waarom u de afgelopen periode geen folders heeft ontvangen. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Zitvast, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door desnarf