Klacht: folders

op 28 september 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Heeft op 18 oktober 2011 om 09:09 geantwoord

2 weken geleden zijn de folders bezorgd.
Vorige week hebben wij geen folders ontvangen.
Deze week ontvingen wij de folders weer wel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 oktober 2011 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen. Onze bezorgerscoordinator heeft de bezorger er op aangesproken. De folders moeten nu wekelijks bezorgd worden, anders horen wij dat uiteraard graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Gouman