Klacht: folderbezorging

op 30 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gezin op chamonixlaan 163 dient zorg te dragen voor verspreiding van de folders. Dit gebeurt structureel niet of niet op tijd. Ik heb op de site van VSP netwerk hier zeker 5 keer een klacht over ingediend. Vandaag heb ik gezien dat de folders voor aankomende week op de chamonixlaan door VSP zijn aangeleverd. De folders van vorige week liggen voor iedereen zichtbaar nog in de voortuin. Dus het moet VSP duidelijk zijn dat deze bezorger er zwaar met de pet naar gooit. Ik vraag me af wat er nog meer moet gebeuren voordat VSP netwerk afscheid gaat nemen van deze bezorger en voor een opvolger zorgt die wel doet waar hij voor betaald wordt.

Gewenste Oplossing:

Bezorger ontslaan en vervangen door iemand die wel tijdig bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 november 2011 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag. De bezorgerscoordinator zal indien er deze week niet bezorgd wordt een andere bezorger aannemen. Een deel van het salaris is al ingehouden.

Heeft op 09 november 2011 om 14:10 geantwoord

Deze week is voor het eerst in maanden het folderpakket tijdig afgeleverd. De toekomst zal leren of dit eenmalig is of een blijvende verbetering. Dit is dan ook reden dat ik de oplossing met 4 sterren heb beoordeeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door daantje18