Klacht: Folder bezorging

op 20 mei 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 maanden geen folders meer gehad diverse mails verstuurd en diverse enquête ingevuld maar blijkbaar word er niets mee gedaan

Gewenste Oplossing:

Als ik wekelijks de folders weer ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 mei 2021 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Plandsoen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft ons folderpakket niet te ontvangen. Als échte folderfans begrijpen wij als geen ander dat u geen voordeel wilt missen. Hieronder leest u wat we met uw melding hebben gedaan.

Uw adres bevindt zich in een gebied dat bij ons bekend staat als buiten-, industrie- of nieuwbouwgebied. In deze gebieden bezorgen wij (nog) niet. Desalniettemin, wordt er continu gekeken of we ons bezorggebied verder kunnen uitbreiden.

Tip
Om toch geen aanbieding te missen vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app. U kunt zich ook gemakkelijk aanmelden op www.folderkiezer.nl, u ontvangt dan een door uzelf samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL

Mocht u alsnog vragen hebben, kunt u ons bereiken via de mail of via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag toegewenst en veel plezier met de digitale folders en/of Folderkiezer.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Plandsoenj