Klacht: folder AH niet bezorgd

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Vlok, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw post niet tijdig is bezorgd. Ik wil mijn excuus aanbieden voor het ongemak en graag reageer ik op uw bericht: In enkele gevallen wordt de post van zaterdag bezorgd op maandag wanneer er teveel post te verwerken is. Graag hoor ik van u of de post inmiddels is aangekomen; zo niet, dan zetten we voor u een melding uit om uw posttraject langs te lopen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht piet.sjanneke@gmail.com

3 maanden geleden - We hebben inderdaad vandaag alsnog de folder van AH gekregen als het nog een keer voor komt wacht ik eerst de Maandag wel af voor ik weer een klacht indien vriendelijk bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet: Mevrouw Vlok.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 september 2018 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vlok,

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te vernemen dat u alsnog de Albert Heijn folder heeft ontvangen. Excuses voor de vertraging in de aflevering.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door piet.sjanneke@gmail.com