Klacht: folder

op 21 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor een maand terug kregen we 2 weken geen folders en ineens kwamen ze weer. Nu hebben we afgelopen week weer geen folders gekregen. Het gaat om het gesealde pakket met de levensmiddelenfolders.

Gewenste Oplossing:

Als we weer met regelmaat die pakketten krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 november 2011 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de bezorger aangesproken, bezorger gaat er extra aandacht aanbesteden

Heeft op 02 november 2011 om 06:58 geantwoord

Als het blijft gaan zoals nu heb ik geen klagen meer.
Het heeft wel effect gehad, mijn dank daarvoor
Vr. gr. fam v. Spriel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door melkman