Klacht: FNV lidmaatschap slechts 1 maal per jaar op te zeggen

op 20 oktober 2010 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde mijn FNV lidmaatschap opzeggen omdat ik er geen gebruik van maak. Mijn opzegbrief kwam echter 3 dagen te laat volgens het FNV, daardoor zit ik nog een jaar ongewild vast en betaal ik een jaar voor diensten waar ik geen gebruik van wil maken.

Gewenste oplossing

Het lidmaatschap zou per maand op te zeggen moeten zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 12 februari 2016 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 februari 2016 om 11:16 geantwoord

Belachelijk om 6 jaar na data een dergelijke reactie te ontvangen. En nee ik ben niet tevreden, want dit is geen oplossing of reactie op mijn klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Beste Mevrouw Culp, We begrijpen dat u zes jaar geleden een reactie op uw klacht had willen ontvangen. Toentertijd had FNV geen account op klacht.nl, we hebben dit sinds januari 2016. We willen iedereen wel van een reactie voorzien. We kunnen uw klacht van zes jaar geleden niet oplossen. Wel wil ik u meegeven dat onze algemene voorwaarden inmiddels zijn gewijzigd. Het ledenparlement van de FNV heeft besloten dat de opzegtermijn tegenwoordig drie maanden bedraagt. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen. Kijk op www.fnv.nl/contact voor de contactmogelijkheden. Met vriendelijke groet, Birgit, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door culp