Klacht: flut

op 30 oktober 2011 over Badoo.com in de categorie Datingsites

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

Bericht van Badoo.com

6 jaren geleden - Hallo, Wij hebben verscheidene mensen aan het werk die de 'misbruik-meldingen' behandelen. Zij doen dit met grote zorgvuldigheid en kunnen helaas niet de uitkomst van zo'n melding meedelen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat u misbruik van een bepaald lid heeft gemeld en dat deze een waarschuwing heeft gekregen. Uzelf kunt hier niet achter komen maar wees gerust dat we de meldingen zeer serieus nemen. Verder is het ook van belang dat u een goede omschrijving bij uw melding plaatst zodat de melding helder en duidelijk is. Mocht u toch denken dat uw melding niet serieus is genomen, dan kunt u ons het desbetreffende profiel naar de klantenservice sturen via de Help-pagina (onderaan de pagina). Hartelijk bedankt en we zien graag mogelijke meldingen tegemoet! Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Badoo.com

Heeft op 31 oktober 2011 om 09:11 geantwoord

Uitgelegd dat de meldingen zorgvuldig worden behandeld, maar dat de klant ook altijd ons kan mailen indien de klant denkt dat een melding niet goed is behandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx