Klacht: Flitser kaart aangekocht in mediamarkt Brugge

op 06 oktober 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stuur een mail naar uw bedrijf met de melding dat de nummer op de kaart van aankoop steeds weergegeven wordt als vervallen of foutief bij ingave. Ik geef u ook de nummer mee en foto van de kaart in de mail . ( de nummer hou ik hier afzijdig , maar is toegestuurd aan TOM-TOM )
Uw antwoord mij ,we zijn er aan bezig ,maar bezig zijn betekend niet heren en dames van TOM TOM tegenover uw cliënteel hen 10 dagen wachten.
Dat is uw klant een ander nummer geven of het abonnement op een andere wijze activeren. Dat is service, zeker als de fout bij U ligt.

Gewenste Oplossing:

Doen wat u beloofd op uw website.... Na twee dagen een oplossing geven en niet geprogrameerde info verzenden via mail van sorry we werken eraan. Maar een persoonlijke nota ...
En dan maar wachten .............en wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Janocum

1 maand geleden - Nog geen vier uur na het plaatsen van mijn klacht hier, heeft Tom Tom alsnog het probleem opgelost. Met dank aan de website die me dit forum bood.

Alle klachten die gemeld zijn door Janocum