Klacht: Diversen

op 12 augustus 2019 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst, informeerde wij, nadat Ik de eerste drempel had genomen, of we al mochten inchecken. Dat ging niet omdat het pas 14:00 uur was. De kamer was nog niet klaar. We mochten al wel betalen. Op mijn vraag of Ik het kamer nummer mocht hebben was het antwoord nee. Ik moest de consumpties constant afrekenen. Deze ontvangst was alles behalve gastvrij.
Om 15;00 was de kamer nog niet gereed Het zou wel kwart over vier worden.
We kregen nu wel een bon voor een welkomstdrankje. Afgesproken werd dat wij een seintje zouden krijgen als de kamer klaar was. Om 16:45 maar zelf bij de receptie gevraagd hoe de stand van zaken was. De kamer was gereed.

Overal in het hotel liggen voor rollator vervelende drempels

Op de kamer, 117, werkt 1 stop contact niet

De snelheid van de bediening op het terras werkt pas als een bestelling voor de tweede keer wordt opgegeven. We kregen deze consumpties met excuses wel op rekening van het hotel aan geodes.

Gewenste Oplossing:

Wat denkt u daar zelf over!.?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door geen56