Klacht: bachateraS

op 01 augustus 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb sinds maart 2020 een klacht ingediend.

3e antwoord Fletcher:
Gastensupport 19629 – RE: Uw reserveringsbevestiging (113-FX16491)

Beste Barbara,

Mijn excuses voor de late reactie. Wij zullen de cadeaukaart zo snel mogelijk opsturen.

iris
Receptie Leiden

Ik zou een borrelen voor 2 personen cadeau kaart thuisgestuurd krijgen.
dit heb ik 3 x aangekaart en nog steeds niets ontvangen! Valse beloftes.
Het is inmddels 1 aug echt schandalig.

Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent over Fletcher Hotels. Wij bieden u dan ook graag een ‘Borrelen voor 2 personen cadeaukaart’ aan. Met deze kaart krijgt u twee glazen Fletcher ’s Cuvée (keuze uit rood, rosé of wit), één fles Fletcher water (keuze uit plat of bruisend) en een borrelplateau met een variatie aan smakelijke warme en koude hapjes in één van onze Fletcher Hotels (behalve: Fletcher Hotel Gilde, Fletcher Hotel Amsterdam, Fletcher Stadshotel Den Haag, Fletcher Beachclub Zuiderduin, Fletcher De Kalkovens en De Kromme Dissel).

Graag de cadeaukaart en mischien wat extras want 5 maanden wachten gaat wel te ver.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fletcher Hotels over deze klacht.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Fletcher Hotels

1 week geleden - Geachte mevrouw Smith,Hartelijk dank voor uw melding welke wij hebben mogen ontvangen via de website klacht.nlOnze excuses dat u nog geen reactie meer van ons heeft gehad op uw e-mail. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Door een systeem fout hebben wij uw laatste mails wel ontvangen, maar wij hebben hier geen melding van gekregen en hierdoor hebben wij deze niet gezien.Wij hebben uw melding zojuist doorgezet naar onze afdeling Gastensupport en zij gaan hiermee aan de slag.Met vriendelijke groet,Team Fletcher Hotels.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bachateraS